Ajankohtaista

Asiakaspalvelu, Lapset, Opetus ja koulutus, Perhe- ja sosiaalipalvelut, Varhaiskasvatus

Tiedote varhaiskasvatuksen sähköisen asioinnin muutoksesta 1.2.2024 alkaen

23.1.2024

Nurmijärven varhaiskasvatuksen hallinnon toiminnanohjausjärjestelmä vaihtuu 1.2.2024 alkaen. Tämä tarkoittaa, että jatkossa varhaiskasvatushakemuksen tai muutosilmoituksen tekeminen vaatii vahvan tunnistautumisen Suomi.fi-palvelun kautta. Linkit sähköisiin lomakkeisiin löydät edelleen Nurmijärven kunnan kotisivulta: Kuntalaisen palvelut > Lasten, nuorten ja perheiden palvelut > Varhaiskasvatuspalvelut.

Lisäksi 1.2.2024 alkaen kaikki muutokset tuntiportaaseen, varhaiskasvatuksen asiakasmaksuihin liittyen tai yhteystietoihin tehdään jatkossa Suomi.fi-palvelun kautta, johon pääset Nurmijärven varhaiskasvatuksen kotisivuilta.

Sekä uudet sijoituspäätökset että asiakasmaksupäätökset toimitetaan huoltajille sähköisesti Suomi.fi-palvelun kautta. Jos asiakkaalla ei ole käytössä Suomi.fi-palvelua, päätökset postitetaan heille Suomi.fi-palvelusta kirjepostina.

Jatkossa huoltajat voivat lähettää viestejä varhaiskasvatuksen hallintoon (laskutus ja palveluohjaus) Suomi.fi-palvelun kautta. Tästä tullaan ohjeistamaan tarkemmin helmikuun alussa Nurmijärven varhaiskasvatuksen kotisivuilla sekä Päikyn kautta.

Jos asiakkaalta puuttuu suomalainen henkilötunnus tai hän ei voi muista syistä ottaa Suomi.fi-palvelua käyttöön, ota yhteyttä varhaiskasvatuksen palveluohjaukseen 040 317 2610 tai niina.virtanen@nurmijarvi.fi.

Takaisin listaukseen