Ajankohtaista

Joukkoliikenne, Liikenne

Anna palautetta ja kehittämisideoita Kivenkyydistä

13.3.2024

Kivenkyyti on osa Nurmijärven joukkoliikennettä. Sillä ei ole ennalta määrättyä reittiä, vaan Kivenkyyti kuljettaa asiakkaita kutsujen perusteella. Miten sinä kehittäisit Kivenkyytiä? Käynnissä olevaan kyselyyn toivotaan vastauksia sekä nykyisiltä käyttäjiltä että henkilöiltä, joiden matkustustarpeisiin Kivenkyyti ei ole ollut toimiva ratkaisu.  Kysely on avoinna 3.4.2024 saakka

Vastaa paperilomakkeella tai sähköisesti

Kivenkyydin kehityskyselyyn voi  vastata joko paperisella lomakkeella tai sähköisesti. Paperisia kyselylomakkeita ja lomakkeiden palautuslaatikoita on Kivenkyydin linja-autossa ja Nurmijärven kirjastoissa.

Sähköiseen kyselylomakkeeseen pääset tästä linkistä: https://link.webropol.com/s/kivenkyytikysely2024

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan Nurmijärven joukkoliikenteen lipputuote.

Miten Kivenkyyti toimii?

Kivenkyyti kuljettaa asiakkaita tilausten perusteella. Se palvelee asiakkaita Nurmijärven kunnan taajamissa arkipäivisin ao. aikoina.

Kivenkyydin palveluajat:

  • Klaukkalassa 8:45-11:00 ja 12:00-14:15
  • Nurmijärven kirkonkylällä 9:40-11:30
  • Rajamäellä 10:00-11:30 ja 12:15-14:40

Kivenkyyti tilataan numerosta 09 274 6900. Tilauksia otetaan vastaan arkisin klo 7:00 – 17:00 välisenä aikana.

 

Takaisin listaukseen