Ajanvaraus sähköisesti

Palvelun käyttö on mahdollista Nurmijärveläiselle suun terveydenhuollon asiakkaalle jolla on;

  • varattu vastaanotto aika
  • suun terveydenhuollon lähettämä kehotus varata aika
  • käytössä henkilökohtainen verkkopalvelutunniste

Palvelussa voi tarkistaa ajanvarauksen ajankohdan. Alle 12-vuotiaan aikoja voi huoltaja joka on merkitty potilastietojärjestelmässä läheistietoihin, tarkistaa omalla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnisteella automaattisesti.

Palvelussa voi tarkistaa ja muuttaa yhteystietoja. Osoite päivittyy automaattisesti väestörekisteristä.

Uuden ajan varaaminen on mahdollista vain kotiin tulleen ajanvarauspyynnön perusteella. Ajanvarauspyyntöjä suun terveydenhuolto lähettää neuvola-asetuksen mukaisille ikäryhmille 2-, 4,- ja 6 vuotta täyttäville. Ajanvarauspyyntöön perustuvat, tehdyt varaukset on mahdollista perua tai siirtää palvelussa.

Sähköisen asiointipalvelun käyttö edellyttää tunnistautumista verkkopankkien tarjoaman tunnistuspalvelun (TUPAS) avulla.

Kirjaudu palveluun      

 

12-17 vuotiaan huoltajan tai muun henkilön puolesta sähköistä palvelua käyttävän tulee täyttää ja toimittaa puolesta-asiointi lomake suun terveydenhuoltoon.

Puolesta-asiointi lomake

  

Palvelu laajenee jatkossa

Jatkossa palvelu tulee laajenemaan niin että kaikilla Nurmijärven kuntalaisilla joilla on ajanvaraus on mahdollisuus myös perua ja siirtää aikansa tämän palvelun kautta. Poikkeuksena tähän tulee olemaan oikomishoidon ajat, kirurgiset ajat tai proteettisen hoidon ajat, joissa useampi vastaanottoaika on sidoksissa toisiinsa ja siirroista saattaa olla haittaa hoidon etenemiselle.